Suzuki introduceert de Full Hybrid, een nieuwe en efficiënte hybride aandrijflijn. De aandrijflijn debuteert in de Vitara en zal later ook geleverd worden in de nieuwe S-Cross. Suzuki levert de Full Hybrid-aandrijflijn vanaf januari 2022 in de Vitara. In de tweede helft van 2022 wordt de Full Hybrid ook leverbaar in de nieuwe S-Cross. De hybride aandrijflijn stuurt standaard zijn kracht naar de voorwielen, maar is optioneel ook te combineren met AllGrip-vierwielaandrijving. De prijzen van de Vitara met de nieuwe aandrijflijn worden later bekendgemaakt. Efficiënt en krachtig, maar tegelijkertijd compact en lichtgewicht. De Suzuki Vitara met een volledig door Suzuki ontwikkelde hybride aandrijflijn is per direct te bestellen. Vanaf het eerste kwartaal van 2022 worden de eerste exemplaren geleverd. De Full Hybrid aandrijflijn is standaard gekoppeld aan een automatische zestraps transmissie. Een elektromotor met 24 kW (33 pk) werkt samen met een 1,5 liter viercilinder benzinemotor met 75 kW (102 pk), zodat er zowel hybride kan worden gereden, alsook volledig elektrisch. Samen zijn ze goed voor een gecombineerd vermogen van 85 kW (115 pk). De Vitara Full Hybrid mag 1.200 kg trekken. De nieuwe aandrijflijn is te bestellen in combinatie met de populaire Select- en Style-uitvoeringen van de Vitara. Standaard beschikt de Vitara al over veel luxe, met onder meer geregelde airconditioning, adaptieve cruise control en limiter, LED-verlichting en het Suzuki Safety System, met onder meer Dual Sensor Brake Support, Lane Departure Warning en Traffic Sign Recognition. De Select voegt daar nog eens 17 inch lichtmetalen wielen, een 7 inch display met ondersteuning voor Apple CarPlay® & Android Auto™, stoelverwarming, een achteruitrijcamera en het Suzuki Safety System Pro, met als uitbreiding Blind Spot Monitor en Rear Cross Traffic Alert, aan toe. De Vitara Style krijgt daarbovenop luxueuze bekleding, navigatie, parkeersensoren voor en achter en gepolijste 17 inch lichtmetalen wielen. Suzuki modellen van nuWat ooit begon als fabrikant van weefgetouwen, is op 100 jaar tijd doorgegroeid tot een wereldspeler van de auto-industrie met een jaarlijkse productie van meer dan 3 miljoen auto’s. Suzuki is sterk in zuinige stadsauto’s en betrouwbare 4×4’s. Met name de Ignis, Swift en Vitara doen het goed en zijn steevast terug te vinden in de top 100 best verkopende auto’s SwiftDe eerste generatie Suzuki Swift komt in 1983 op de markt. De doorontwikkeling staat sindsdien niet stil. In 2017 is Suzuki toe aan de vijfde generatie Swift. Deze staat op een volledig nieuw lichtgewicht platform. Hoewel de constructie lichter is dan de meeste standaard constructies, voldoet hij aan alle criteria voor impacts en voetgangersveiligheid. Bij de laatste twee generaties Swift is de wegligging sterk verbeterd. In combinatie met een sportief uiterlijk is de Swift daardoor ineens uitgegroeid tot een sportieve hippe auto. De Suzuki Swift komt in klanttevredenheidsonderzoeken vaak als een van de betrouwbaarste auto’s uit de bus. Daarnaast is hij zuinig. Dit maakt Suzuki Swift Private Lease mede zo populair. IgnisDe Suzuki Ignis komt voor het eerst in 2001 op de markt. In 2006 verdwijnt het model van het toneel om vervolgens in 2016 weer op te duiken. Dit keer als een Ultra Compacte SUV. De nieuwe Ignis heeft een opvallend hip design. Hij oogt vooral smal en hoog. Hij is nu ook leverbaar als als Smart Hybrid, waarbij een elektromotortje de verbrandingsmotor ondersteunt bij accelereren. Hoge modellen zijn momenteel erg populair in Nederland. De Ignis profiteert hier ook van. Suzuki Ignis Private Lease is het misschien wel de voordeligste manier om in een nieuwe hoge auto te rijden. VitaraDe Vitara heeft nogal een ontwikkeling doorgemaakt. De eerste Vitara die eind jaren 80 werd geïntroduceerd was een kleine jeep. Later werd de Vitara een volwaardige SUV met een krachtige zescilinder benzinemotor. Inmiddels is hij doorgegroeid tot een stoere crossover. De Vitara is standaard uitgerust met voorwielaandrijving. Vierwielaandrijving is nog wel mogelijk. In 2019 kreeg de Vitara een subtiele facelift met aangepaste bumpers, nieuwe carrosseriekleuren en een licht gewijzigd interieur. Via Suzuki Vitara Private Lease is het mogelijk om zorgeloos zo’n nieuwe Vitara te rijden voor een vast bedrag per maand. S-CrossDe Suzuki S–Cross is een 5-deurs crossover uit de compacte middenklasse, die in 2013 op de markt verschijnt. In 2016 ondergaat de Suzuki S–Cross een facelift De nieuwe S–Cross is een SUV met een stoer design en slimme veiligheidssystemen. De Smart Hybrid techniek zorgt voor een combinatie van kracht en efficiency. De S–Cross is voorzien van Suzuki Media Display. Het systeem omvat een centrale touchscreen, een USB-aansluiting en handsfree telefoneren. Zowel de Vitara als de vernieuwde S–Cross zijn momenteel ook met een Hybride aandrijving leverbaar. In Nederland houden we van het stoere design en de hogere zit van SUV’s. Mede hierom is Suzuki S-Cross Private Lease vanaf de lancering populair. De nieuwe Suzuki S–Cross is geen Toyota, maar een volledig zelfstandig model. Private LeaseSuzuki modellen zijn met een laag maandbedrag populair in Suzuki Private Lease. In het private lease maandbedrag zijn de kosten inbegrepen voor: wegenbelasting, all-riskverzekering, afschrijving, reparatie en onderhoud, bandenservice, internationale pechhulp. Heb je besloten een elektrische auto private lease te gaan rijden? Gebruik dan een private lease-vergelijker om de beste deal te vinden voor jouw situatie. In een private lease-vergelijker filter je onder andere op het merk, type, budget, looptijd, brandstofsoort en het aantal kilometers dat je jaarlijks denkt te rijden. Door te vergelijken is in één overzicht duidelijk welke auto’s en aanbieders voldoen aan jouw wensen. Sinds 1 juli 2020 is er een regeling waarbij je subsidie kunt aanvragen wanneer je een elektrische auto koopt, maar ook wanneer je een elektrische auto gaat private leasen. Deze Subsidieregeling Elektrische Personenauto’s Particulieren wordt ook wel SEPP genoemd. Ook voor een tweedehands elektrische auto is een subsidie mogelijk. Zowel nieuwe als tweedehands elektrische auto’s moeten aan strenge voorwaarden voldoen. |